Besök, stan, besök, marieberg


Japp, så har min dag sett ut hittills.
Satt på balkongen på morgonen och såg syrran och Eya ute så jag ropade in dem på en kopp kaffe. Eya dricker dock inte kaffe än men hon fick följa med ändå :)
Efter det åkte jag och älsklingen till stan för att göra ett par ärenden. När vi kom hem så ringde jag mamma och frågade om dem ville åka en sväng till marieberg och det kunde de göra så dem kom hem till oss för en kopp kaffe och sen åkte vi iväg.
Älsklingen hittade en darttavla som han velat ha hur länge som helst nu, men jag hittade inget speciellt.
Köpte ett par strumpbyxor till sötnosen Eya iofs :)
Efter att jag skrivit inlägget så ska jag gå hem till syrran en sväng och sen blir det nog dags att laga mat.

Här kommer lite kort från tiden med pappa.

   

   

   

Hade inte tagit så många bilder men här var några av dem iaf.
I första kortet spelar dem ett spel där man får en stöt om man är för långsam :)
Sen är det kort från stadsparken, kinamuren och gamla stan.
Och självklart lilla Eya! hon var lite sjuk just då stackarn :(

Nu ska jag gå hem till syrran. See ya´
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Mitt hår på nästsista bilden knäcker ju hihi

2009-04-15 @ 21:17:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0