Hos Mandy

Äntligen börjar jag må bättre.. förhoppningsvis helt å hållet den här gången..
Först har man jätte ont i huvudet, sen börjar man må dåligt... usch.. nu vill jag vara frisk i flera månader framåt.. !!

Just nu så är jag hos mandy, vi håller på å bakar kokospaj, förhoppningsvis en god sådan :)
Kom hit rätt så sent, men det är för att Saara var hos mig innan å vi satt å spela buzz å käkade "makaronlåda", kunde inte äta så mkt för jag kände verkligen inte för det.. men tvingade i mig lite eftersom jag typ inte ätit någonting på 2 dar eftersom jag mått illa.
Imorn ska jag gå å jobba iaf.. ska försöka klara av det.. å sen är det ju helg så jag får vila upp mig.. not... redan imorn efter jobbet ska jag gå till en kompis som jag inte träffat på länge, Moa, å sen på kvällen ska jag å Markus på bio..om det finns biljetter..å sen på lördag ska jag träffa Angelina å gå på stan en stund å bara umgås.. har inte träffar henne på ett tag heller..
Sen på söndag fyller min honey år så det blir väl att gå till hans familj å fira där,, hans pappa fyller också år då...

Nu ska jag gå å ta en titt på pajen..
Bye,
T


Kommentarer
Postat av: Nina

Du skriver så sällan :(

2008-09-20 @ 13:51:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0