På jobbet...


Har min 30 minuters rast just nu, sitter här å surfar å dricker en kopp kaffe.
Har precis haft vilostund för de små, de ligger fortfarande å sover.. höll på å somna själv...
2 ½ timma kvar, sen får jag gå hem å slappa... behöver inte jobba förrän på söndag... sen hela veckan.. kanske blir lite väl mkt med 2 jobb när man ändå jobbar 5 dagar i veckan... vi får väl se hur det går.

Filmen igår var riktigt rutten... en b-skräckis som jag misstänkte.. så kolla INTE på den! om ni inte absolut vill förstås :)
Den var så himla seg, å inte alls spännande å det hände inte så mkt... men det spelar ingen roll, har man trevligt sällskap så funkar allt :)

Efter jobbet ska jag gå förbi syrran å plocka med mig Mandy.. sen fortsätter vi därifrån till mig å därefter till vivalla...
Känner att jag försummat mina vänner å min familj, men det är lätt hänt så här i början av ett förhållande. Men nu ska jag ta å bättra mig.. för nu har vi ändå varit ihop ett litet tag iaf :) hehe..
Hoppas att ni förstår å förlåter mig!!!

Nu ska jag surfa vidare lite innan det är dags att gå å leka :)

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

klart jag förlåter dig :)

Hoppas bara att man får se dig lite oftare nu :)

2008-09-12 @ 18:39:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

haha det gick bra. no bif deal liksom. KRam

2008-09-13 @ 11:43:14
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0