Ingen fiskelycka :(


Nope, ingen fisk blev det igår.. men trevligt var det ändå.
Först när vi kom till ån så följde pappa med för vi skulle skjuta med hagelbössa... riktigt kul är det! tycker om att skjuta :D
Så vi sköt varsitt skott å sen gick jag å Markus till ekan å rodde iväg för att fiska lite...  det är så fridfullt där ute på ån så det är inte sant.. å fint väder hade vi också igår, solen sken men det var lite halvkallt.. men det gjorde inget.

Tidigare på dagen så var vi här hos pappa å sköt med luftgevär.. jag har nog aldrig varit lika träffsäker som jag var igår.. vi sköt på blad som hängde från träden å från iaf 5 meters avstånd å bladen är rätt små, å jag träffade varje gång ;) hehe

På kvällen kom min kusin å hennes kille å hälsa på å sen så gick jag å Markus å basta...
Bastu är verkligen ett måste för mig.. det är då oerhört avslappnande. Speciellt pappas bastu... :)

Idag ska vi åka tillbaka till Toholampi.. sen vet jag inte riktigt hur vi gör.. om vi åker till Vaasa kanske eller om vi stannar i Toholampi över natten å sen på måndag morgon börjar köra mot Helsinki.. Det återstår å se när vi är framme i Toholampi. Det är rätt så långt att köra imorn. Drygt 500 km...

Japp, sen är det även dags att köpa de sista grejerna med till Sverige också... Mandy ska ha sin "omenalimsa" :D
Sen ska jag köpa lite godis härifrån som man inte kan köpa i Sverige eller på båten..

Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0