God morgon, Hyvää huomenta!!


Ja, snart är det dags att gå å jobba.. jobbade på usö igår kväll också.. å imorn blir det först dagis å sen direkt därifrån till Usö.. lite jobbigt men måste tjäna lite pengar... sånt är livet.
Var å skjutsa mamma å hennes man till stan precis, de skulle åka en sån här dagtur till sthlm idag.. sen ska jag hämta de därifrån på kvällen också.
Usch, jag vet inte varifrån jag ska kunna fixa tid till å träffa alla vänner å min familj å hinna städa å greja hemma.. jag fattar inte hur alla människor klarar av att jobba, ta hand om hemmet å ändå har ork å tid till sina nära å kära...
Men man blir väl van efter ett tag, när man kommer in i arbetet å får en slags rytm i kroppen antar jag..
Jag har ju bara precis börjat jobba... får väl se om en månad hur det känns.
Men jag känner mig så himla lat... vill jätte gärna träffa kompisar å så men vill helst att de kommer till mig.. egoistiskt av mig.. eller iofs lathet kallas det.
Men jag får väl bara bli bättre på det, som på så många andra saker som jag måste bättra mig på.
USCH säger jag bara. :)

Jag skulle egentligen ha sovit själv inatt, eftersom jag jobbar så mkt å så så tänkte jag att det skulle bli så tråkigt för Markus så jag sa att han fick sova hemma... men tror ni att det vart så? nej, det vart det inte :)
Skulle egentligen hem efter jobbet igår för jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt, men sen när jag hade slutat så åkte jag till Vivalla en liten sväng istället.. en sväng på 2 timmar... sen åkte vi till Mandys pojkväns pizzeria å titta på när de målade å sen istället för att skjutsa hem Markus ville jag att han skulle komma å sova bredvid mig istället... blir så tomt annars :(
Han är för underbar :) gulligare kille får man leta efter, seriöst! :)

Nu ska jag ge Morris mat, göra mig i ordning å sen gå å jobba.
Have a nice day everybody!

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Men när slutar du då?

Vi har nog inga speciella planer.. Tror jag inte iaf :)

2008-09-15 @ 09:16:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Va gulligt =) du kommer känna dig piggare efter några veckor.

2008-09-15 @ 15:12:45
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0