En liten snabbis

Skriver en liten snabbis nu bara.
Vi är i Finland hos min moster ( Markus, Maritzas å kims morbror) haha, lät lite knäppt :)
Vi ska precis åka härifrån till Kokkola till Maritzas lägenhet.. sen sover vi över där å imorn eftermiddag åker vi sen till Toholampi.
Själva resan gick bra, det var lite väl långt att köra från åbo å hit på natten för jag sov kanske bara 3 timmar på båten å natten innan hade jag bara sovit knappt en timme... Men det gick.. :)
Å nu ska vi bara köra i drygt en timme å sen är vi framme.
Känns lite tråkigt att åka iväg redan nu för jag har saknat mina kusiner å moster.. men vi har ju så lite tid på oss så man kan inte stanna så länge på varje ställe.
Imorn skulle nog Nina, Salah å Eya komma förbi innan de fortsätter resan hit.. hoppas att vi träffas för saknar dem så mkt!

Nu måste jag sticka, de vet nog inte ens vart jag är :) smög upp utan att någon såg.. hahah, va hemlig jag är ;)

Miss you all back home!
See you soon.

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: mandy

hehe sitter vid din dator nu. försök skriva mer sen



miss you all

kram

2008-09-02 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0