UUUUUCSH!


Jag har stressat som en tok här hemma nu!
Har så himla ont i ryggen efter att ha stått och skärt en massa kött, potatis och hackat en massa grönsaker...
Så nu är maten klar och vi väntar bara på att Ilona och hennes kille ska komma.

Så idag på menyn finns det:

Potatisgratäng
Fläskfilé tillagad i ugnen
Kall sås
Sallad

Och till efterrätt:

Fruktsallad
Vispad grädde

Sen så har jag även stressad med duschning och hårtorkning mm.. men jag har ändå hunnit med allt.
Får väl lägga upp några bilder imorn, om jag nu lyckas använda kameran ;) hehe

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

va duktig du är! maten lät god förutom fläskfilé ;)

2008-10-31 @ 21:19:20
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååååh va jag blev hungrig efetr potatisgratäng nu!! Var evigheter sedan jag åt det! Vad som är riktigt gått är potatis och köttfärsgratäng. Mmmm, får nog ta och göra det nån dag =)



Jag har haft samma galg problem som dig, till slut stod jag inte ut och åkte till IKEA och handlade massa galgar i olika sorter för 400kr....så nu har jag för mycket galgar istället =P

Men IKEAs galgar är bra. Finns i många olika typer till alla olika typer av kläder =)

2008-11-01 @ 22:24:49
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0