Underbart!


Idag har det varit så underbart väder!
Satt på balkongen en stund och fick sån lust att gå ut och promenera i skogen.. har väldigt bra promenadstråk i närheten, som jag tyvärr inte anväder så ofta :(
Men idag så gick jag den drygt 3 km långa sträckan och det var hur skönt som helst.
Hörsten är verkligen en otroligt fin tid på året även om det är blåsigt och regnigt och kallt. Men det fina överväger på något sett det kalla.

Nu ska jag gå och fixa i ordning lite käk, sen är det dags att börja göra sigt i ordning.

Bye
T

Här följer några höstliga bilder från min promenad.








Kommentarer
Postat av: maritza

voi ihanan näköstä siellä :D määääki haluun sinne :( ei oo kivaa täälä yksin kävellä ja työnnellä jaleelia rattailla.,,,paskat....no toivottavasti mä tuun ennenku lehet on tippunu puista,:P

2008-10-11 @ 19:02:38
Postat av: Nina

snygga bilder ;)

2008-10-12 @ 12:15:24
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mandy

va mysigt =)

2008-10-15 @ 16:55:16
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0