Ugnspannkaka, mums!


Eller det hoppas jag iaf :P
Ska snart iväg till affären för att köpa ingredienser till ugnspannkakan..
Har aldrig gjort det förut så jag hoppas att det blir gott!
Har ju bjudit hit syrran och hennes man hit för att smaka lite.. hahah, kul om det smakar...bajs.. eller nåt annat liknande :)

Imorn är det äntligen fredag!
Då slutar jag tidigt på jobbet och det bästa av allt är att det är LÖNING! Underbart :D
Så efter jobbet ska jag gå hem en vända och sen åker jag upp till stan för att träffa min kompis Moa, vi ska fika och gå runt på stan en stund...
Och på lördag blir det nog en sväng till Marieberg och Ikea..  :D
Måste ju spendera pengarna nu för man kommer ju ändå att leva fattigt i slutet av månaden ;)
HAHAHA.

Nepp, ska dra iväg till affären nu så jag kan börja med pannkakan..
Have a nice day!!

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0