Sitter på jobbet


Jag började för en halvtimme sedan..
Har varit iväg med tvätt till tvättstugan och sen så har jag förberett för frukost.
Nu så väntar jag bara på att de första barnen dyker upp.

Har en så sprängande värk på högra sidan av huvudet så jag vet inte vad jag ska ta mig till :(
Måste nog gå till vårdcentralen på måndag om det inte har gått över...
Fast jag har redan en läkartid på måndag, ska på kontroll av knät... men men.. vi får väl se...

Nu ska jag gå, de kommer när som helst.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Vad roligt att du skrev till mig=)Nu har jag en till blogg att följa=) Trevlig helg!

2008-10-24 @ 15:18:16
URL: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0