Så trött!


Sitter här på jobbet och väntar på att barnen ska komma...
Har fixat i ordning frukost så det står och väntar... är så hungrig :/
Måste verkligen försöka lägga mig lite tidigare om kvällarna så jag får sova lite mer än 5-6 timmar per natt...
Så jag får åtminstonde 7.. det skulle vara bra.. men jag har svårt att gå och lägga mig före 12.. svårt det där :/

Som sagt så slutar jag tidigt idag, jippii!!
Sen hem och springa till affären och handla lite grejer till maten och sen ställa sig vid spisen :)
Länge sen nu som jag gjorde cous cous, hoppas att den blir bra... speciellt nu när jag bjudit hem folk för att äta ;) hahah...

Hörs senare under dagen!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad blir det mer än cous cous till middag?

2008-10-28 @ 11:05:18
URL: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0