Så ensamt...


Vad konstigt det känns utan min älskling...
Det har varit så skönt att gå och lägga sig och veta att han finns här i närheten.
Men visst är det bra, att vara ifrån varandra.. jag klagar inte.. men jag kan ändå inte låta bli att sakna honom och önska att han var här.. men det är ju bara några dagar..
Och jag måste ju vänja mig ifall han åker iväg och jobbar, då blir det ju ännu fler dar ifrån varandra.

Så idag har jag haft en kväll för mig själv.. har inte gjort så mkt..
Varit hos syrran en sväng och ätit god mat, Tack syrran! :) Och umgåtts med den finaste tjejen i hela världen.. dvs Eya.. sorry syrran.. du kommer på andra plats ;)
Nu så tittar jag på filmen fun with dick and jane som går på trean.. inte så värst bra men det kommer inte så mycket annat på tv. Snart är det dags att lägga sig, kanske läsa en stund innan man somnar. Ska upp jätte tidigt imorn och jobba.
Men sängen lockar för tillfället inte alls.. en tom säng, ingen håller om en...
Usch att man har blivit så här.. så här kär.. inte klokt.. But I'm head over heals in love with you! :)

Japp, dags att titta på tv:n en stund igen :)

Bye
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej vad bra :)

men visst är det tråkigt med vädret! man blir verkligen så slö! usch..



Mums, tonisk är också jättegott i sallad så jag förstår att det är en favotit hos dig! =)



Jag jobbar i klädbutik =) vad gör du, plugg, jobb?

2008-10-05 @ 22:33:37
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

okej men det låter kul =)

samma här för mig, jag trivs med jobbet men vill inte jobba där i 1000år, man måste ju variera sig! hehe

2008-10-05 @ 22:47:28
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Suss

Haha ja eller hur! =) Kollade på Living Lohan idag & han var med där så laddade ner låtar direkt & han fick automatiskt en plats i mitt hjärta ; ) haha

2008-10-05 @ 22:56:13
URL: http://susscutiie.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för andra platsen iaf :)

Kommer att gå förbi dagiset sen, ska till mamma ;) Så vi syns där ute!

Puss

2008-10-06 @ 09:58:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0