Min katt=Bulimiker?


Skulle precis gå och lägga mig inatt när jag hör att min katt börjar kräkas...
Rusar dit för att försöka förhindra att han kräks på någon matta, vilket han alltid gör, men kommer för sent.
Han har kräkts över mattan på flera ställen och det är ingen hårboll utan mat..
Han har börjat göra det fler och fler gånger nu...
Har försökt byta matsort men han vägrar att äta något annat än det han äter nu...
Vet inte vad jag ska göra för jag är så himla trött på att hela tiden städa efter honom och tvätta mattorna..
Sen så har jag mer och mer tröttnat på att ha katt :( men vet inte riktigt vad jag ska göra för jag vill ju inte gärna ge bort honom heller.. han är ju trots allt min bebis...
Vet inte vad det kan vara för fel på honom... någon som kan ha någon idé?

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Med den vikten så tvivlar jag på det ;)

2008-10-21 @ 22:25:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

ei morrista saa antaa pois!!!!!

2008-10-22 @ 11:36:03
Postat av: Anonym

Jag har samma problem och jag tror att han är bulimiker. För han hätsäter och sedan spyr han. Vi har tränat honnom till att spy i kattlådan. Bara att trycka in honnom i den till att börja med sedan förstår han att det är där man ska spy...

2012-03-14 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0