It gör ont in my biholes!!


Har jätte ont i högra sidan av skallen och bihålerna...
Fattar inte att det inte vill försvinna :/

Låg förut på soffan och somnade i Markus famn :) Mysigt.. :)
Men det är för att jag är så extremt trött, sov bara 4 timmar inatt.. och så mår jag väldigt dåligt...
Ska ta och hoppa in i duschen och sen går jag och lägger mig, ska upp tidigt imorn. Ska öppna på dagiset och då börjar jag 7...

Syrran och hennes lilla familj var och hälsade på förut, jätte trevligt :)
Vi drack kaffe och åt ugnspannkaka och umgicks..
Lägger in några bilder imorn, är för trött för att göra det nu..
Sen när de hade gått så ställde jag mig och gjorde amerikanska pannkakor till my man :D heheh..
Vi gjorde några tillsammans igår kväll också, han tyckte att det var jätte gott så jag kommer nog att få göra såna rätt så ofta nu antar jag :) But I would do anything for him so it´s not a problem! :)

Nepp, nu är det duschen som gäller, sen läsa några sidor och sen SOVA!

Natti natti

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0