Hann inte


Igår hann jag inte skriva blogg alls.
När jag hade vaknat och ätit frukost så åkte jag, älsklingen och Ilona till Ikea och Marieberg..
Hittade lite smått och gott där, bl a en jacka till älsklingen och sen ett hemmabiosystem! hahah...

Sen när vi hade kommit hem så åkte vi nästan direkt till vivalla till hans familj och umgicks med dem ett tag...
Kl 23 var det dags att åka till Mandys pojkväns pizzeria och göra ordning lite grejer där så att han kan sälja den.
Mandy fixade iordning en arbetsbänk och jag stod och skrrapade bort en massa tapet och kakelrester från en vägg så att Markus kunde kakla om den :)

Och nu är det dags att åka till Rusta för att handla några småsaker och sen till Willys för att handla mat.
Ikväll blir det tacos! :D
Någon som vill komma och käka med oss?? ;) heheh

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Mandy

yeah i know :P

2008-10-26 @ 17:05:48
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0