Fullt upp


Har inte haft ork att skriva idag..
Var ute på stan en snabbis idag med älsklingen och hans bror, de skulle till arbetsförmedlingen så jag följde med..
Sen gick vi och käka på Mc´Donalds..
När vi kom hem så somnade Markus för han var så trött :)
Så jag diskade lite och satte på tvättmaskinen och sen tittade jag på sista avsnittet som jag hade av desperate housewives.. Va konstigt den slutade! :/ är det slut sen eller kommer det några fler avsnitt?? Någon som vet?
Det var ett sånt konstigt slut att man undrar ju....

Sen gick jag och Markus iväg till affären för att handla lite småsaker.. har typ inget hemma nu så här nära slutet av månaden :( varför är det alltid så? :)
Sen så satte Markus sig vid spelet och jag gick hem till syrran.. har inte varit där på ett tag så jag skäms jätte mkt!
Borde gå dit oftare och det är ju inte direkt långt, bara några hundra meter.. men på något sätt blir det inte av... hmm..
Men hon skulle ju kunna komma hit och hälsa på också ;)

Imorn ska jag gå och jobba, mår bättre nu.. har fortfarande hosta men kan inte vara borta från jobbet längre föör så jätte sjuk är jag ju inte.
Det är ju nätterna som är de värsta. Vaknar hela tiden av att jag hostar.. men jag måste gå ändå. Även om jag inte får så mkt sömn.

På fredag är det löning! vad jag längtar! Min första ordentliga lön sen i somras! Skit jobbigt att ha dåligt med pengar.. Men nu så får jag en ordentlig lön :)
Men den kommer nog att försvinna rätt så snabbt, det är jag jätte bra på ;) heheh

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0