Fredagsmys!


I fredags så var jag, Markus, Mandy och hennes kille på deras stuga för att mysa lite och äta gott och spela spel.
Det var jätte trevligt, vi käkade pizza och godis och spelade ett spel som heter lie detector..
Den går ut på att man får en massa frågor, typ pinsamma sådana :) och man ska svara ärligt. Sen håller man en grej i handen och den ger utslag ifall man ljuger..
Vart riktigt sur för att den tyckte att jag ljög hela tiden! vilket jag självklart inte gjorde :)
Men det var mysigt iaf. :)

Här kommer några kort från fredagskvällen.


Mandy och hennes kära


Jag och älsklingen


Jag ljuger inte!


Sen ett på oss taget igår.. Love you so much!

Nu ska jag gå och lägga baguetter i ugnen och sen ska vi äta dem med tonfiskröra som älsklingen har gjort, det är så gott!
Sen blir det film och mys på soffan!

Bye
T

Kommentarer
Postat av: mandy

hehe riktigt roligt nästa gång får vi spela något annat så slipper fu ljuga haha

2008-10-19 @ 20:26:49
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, hemmamatch både måndag och fredag =)

Jag tror vi kommer förlora mot Helsingborg (visserligen är inte Henke larsson med) men vi kan mycket väl vinna mot Gais =) Hoppa hoppas =)



Min helg har varit riktigt bra och att döma av bilderna så verkar din helg ha varit toppen =D

Kram

2008-10-19 @ 20:58:00
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Åå vad mysigt =) och gott! hehe..



Jag och killen ska se på film nu också och sen ska jag ta en lååång dusch innan läggdags =)



kram!

2008-10-19 @ 21:05:59
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0