Fixat och donat lite


Idag har jag försökt städa lite här hemma..
Lite svårt bara när det gör ont i armen :( tog ju bort p-staven idag och ska testa minipiller nu ett tag framåt..
Skulle de inte passa mig så bra så kanske jag sätter in en stav igen...
Nu håller jag på och fixar lite käk till oss.

Imorn jobbar jag till halv sex och sen måste jag snabbt till affären för att handla lite grejer, vi ska bjuda hit Ilona och hennes kille på middag.. vet knappt vad jag ska laga för nåt men har en idé iaf.. får se imorn :)

Och imorn har vi halloween-disco för de små, mellan 9-11 på förmiddagen ;) heheh..
Förhoppningsvis så går dagen lite snabbare när man hittar på lite speciella grejer med dem.
Idag hade vi öppna förskolan också på dagiset, då får vem som helst komma dit och umgås med oss.. då har vi alltid en musikstund eller någon typ av teater eller så.. så idag höll jag i den och vi hade en massa sånglekar med barnen..
Första gången som jag höll i det, men det gick bra :)

Ska gå och titta till maten nu...

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ser det snöar, jag ser det snöar :) :)

Fast brrr, vill inte ;)

2008-10-30 @ 21:54:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Tittade på halva ikväll ;) Säger bara såhär: Hur kan staten döda så många människor för ingenting? Sjukt!

2008-10-30 @ 22:28:38
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jag vet gumman! tack för omtanken



Kram

2008-10-31 @ 10:46:05
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0