*¨*¨*¨*¨*¨*¨*


Igår kväll var jag å Markus hemma hos syrran å hennes familj å hälsa på... drack lite kaffe å umgicks å sen kollade vi på en film som heter Soul plane.. den var helt ok..
Så det vart lite sent, gick hem strax efter tolv... men det var trevligt så det gör inget att jag försov mig imorse till jobbet :) hehe..

Så nu sitter jag här på jobbet å har min rast.. ca 4 timmar kvr tills jag slutar.. vet inte riktigt vad man ska hitta på sen men det löser sig.. kanske gå ut på en promenad eller nåt..
Mamma å Mika skulle komma förbi iaf sen efter jobbet för jag behöver låna lite pengar... :(

Usch va trött jag är.. hade velat ha vilostunden för de små idag så jag hade kunnat fått sova lite :)
Men det var en annan som ville ha den idag.. så så fick det bli :)

Nu surfar jag vidare.
Bye,
TKA

Kommentarer
Postat av: Nina

Har gjort ett jättefint armband nu också :)

2008-10-02 @ 12:35:12
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0