En väldigt trevlig söndag!


Idag så har vi haft en jätte trevlig dag.
Dagen började med att jag badade min bebis :) det gick jätte bra, han stretade emot lite grann men gav upp ganska så snabbt när han märkte att det funkade inte riktigt :)
Sen så gick jag och Markus hem till syrran för en kopp kaffe.. stannade där väldigt länge och vi beställde hem mat och åt tillsammans. Jätte trevligt.
Sen åkte vi allihop till Markus och deras stuga, den var så gott som färdig nu.. möbler och sånt var på plats. Bara småsaker nu som fattas. Jätte fint var det, mysigt!
Nu blir det bara att ta det lugnt och imorn är det en ny arbetsdag.
Och tandläkaren :/ tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren!! Usch.

Så jag säger god natt nu. Hörs imorn!!
Bye
T




Mina älsklingar


Ego :)


Min bebis badar :)




Nu är han ren :)

Kommentarer
Postat av: Helena

NU FUNKAR BLOGGARNA IGEN!! =D



Detta kommer låta väldigt larvigt men jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk på dig. Du är 24 år, har kille och bebis + jobb. Det är så jag ÖNSKAR att mitt liv såg ut när jag blir 24.

Jag har gjort en deal med ödet och sagt att jag kan sträcka mig till 25 men sen ska jag fasen ha den typen av liv som du har.

Förstår att det är kämpigt men jag tror säkert du har roligare och är lyckligare än många andra när allt kommer omkring.

Väldigt fin bild du har på dina älsklingar, samma attityd verkar dom ha. Kollar lite nonchalant åt varsitt håll =)

2008-10-12 @ 22:08:41
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Nina

Hehe, lilla Morris.. va söt han är! :)

MIN lilla Eya jueee!! hehe

2008-10-12 @ 22:32:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Okej! Jag ska nog inte säga någonting för jag kallar min pudel för min bebis och folk frågar mig hur det känns att vara 21 år, utan pojkvän och ha en bebis =P



"Jaaa, jag brukar rasta henne på morgonen, hon får sin frukost och sen sover min extremt ludna bebis i några timmar innan jag tar på henne kopplet och tvingar ut henne i kylan. Skriker? Nej, hon skriker inte. Skälla kan hon göra ibland dock"



2008-10-12 @ 22:45:04
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Okej hoppas du hade en suuupermysig helg! :D

2008-10-13 @ 11:51:08
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0