Barnskötare?


Vilket tråkigt väder det är ute!
Det har regnat nu hela helgen så man kan inte göra nåt kul...
Fast jag vet inte vad vi skulle ha hittat på men ändå :)

Nu så är helgen slut.. igen. Dags att jobba imorgon och de närmsta 5 dagarna...
Börjar tidigt (7) på måndag å på tisdag.. jobbigt men så mkt skönare att börja tidigt å sluta tidigt tycker jag.. sen på onsdag så jobbar jag 9-17.30 och det är mindre kul..

Förresten, är det någon som jobbar på dagis med barn på ca 2 år?
Har ni några bra idéer på lekar och pyssel som man kan göra med så pass små barn, kommentera gärna på min blogg då!
Har ingen fantasi just nu å måste planera lite vad jag ska hitta på med de små liven.. :)

Nu ska jag ta å göra något annat, typ tvätta å diska.. alltid lika roligt!

Bye
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, har läst mycket på den sidan.. Men det där funkar inte på Eya än iaf. Hon är nog för liten. Vi har provat sådär ett par gånger men hon blir bara galen och skriker ihjäl sig :/ Får kanske vänta nån månad till o sen börja vänja henne. Men tack för tipset! ;) Puss!

2008-10-05 @ 14:59:05
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Pussel, måla, göra roliga kort, hand och fotavtryck osv.. måste fundera lite till och återkommer med mer tips ifall jag kommer på nåt :)

2008-10-05 @ 15:00:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0