2 månader <3


Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 2 månader...
 Jag vet, det är inte speciellt lång tid :)
Men det känns nästan som att vi skulle ha varit tillsammans mkt längre. Det beror mycket på att vi kände varandra innan.
 Jag har ju känt hans familj sen jag var liten... Vi kommer från samma lilla ort i Finland.
Så därför känns det som att vi skulle ha varit tillsammans så mycket längre än vad vi har varit.. vi hoppade liksom över 
 det där lära-känna-varandra perioden.. visst kan det kanske vara lite tråkigt, för det är ju alltid kul när man inte riktigt vet  så mkt om varandra. Men det här känns bra, jätte bra faktiskt. Man köper liksom inte grisen i säcken :) hahah.. finns det 
 ett sånt ordspråk i sverige? har för mig att jag har hört det... det finns i finland iaf...
Så nu så hoppas jag bara att det fortsätter så här, då blir det jäkligt bra ;) hahah.

LOVE YOU!

Puss puss

-Tanja (yours 4 always!)



Kommentarer
Postat av: Roxanna

ojojoj snacka om att du hade TUR haha! änglavakt eller nått!

2008-10-20 @ 23:21:01
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa såna som du haha ;) nej men det är ju irriterande för jag försöker ju lämna så mycket kommentarer som möjligt när jag besöker folks sidor..



Ta hand om dig



Kram

2008-10-21 @ 09:47:19
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0