Vilket jävla hundväder!


Vi gick idag till vivalla för att fira farsdag hos Markus föräldrar.. Vädret var så himla underbart... då...
Sen skulle vi börja lasta av släpet som var fullt med Maritzas grejer för att hon flyttade tillbaka hit från Finland. Och vad händer inte då? jo, det börjar regna! jag står där på släpet och håller på och slänger ner grejer till de andra så att de kan gå till källaren med dem och jag blir genomblöt... visst, det var mitt eget beslut att stå där istället för att bära ner grejer men jag fattar inte varför det skulle behöva börja regna just då.... :(

Nu så är vi hemma iaf.. skönt att bara sitta här i värmen, jag har nyligen fått temepraturen tillbaka i kroppen, jag var riktigt kall förut..
Snart ska vi börja titta på någon film på tv, vet inte vad den heter, handlar om eller vilken kanal den går på men det får väl bli en överraskning.. hahah

Bjuder på ett kort på Morris :)


Hahah, han är fööööör söt ;)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Va söt du är!

Puss på munnen hihi

2008-11-09 @ 21:28:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0