Vaknade sent...


Vaknade vid halv ett idag..
Brukar väl inte sova så jätte länge, om inte jag gått och lagt mig typ 5 på morgonen..
Vi hann precis äta frukost när vi fick överraskningsbesök av mamma och hennes man :)
Alltid kul med lite besök, även om jag var nyvaken och satt i min morgonrock hahah..

Snart ska jag gå och duscha, sätta på en maskin, och vänta på att Ilona ska komma så att vi kan sätta igång med våran bakning.. först måste vi planera vad vi ska baka, kolla vad jag har för ingredienser hemma och sen gå och köpa det som fattas..
Sen så har jag ju min andra sängbord som jag ännu inte skruvat ihop.. orkade inte med det igår kväll, vart så trött.
Sen senare ikväll så ska jag gå och ta hand om garderoben, nu har jag ÄNTLIGEN köpt fler galgar.. närmare sagt 16 st!
Men tror inte de räcker så långt ;) hehe..
Konstigt att jag aldrig har nåt att ta på mig men ändå har jag för mkt kläder så de inte får plats i garderoben.. undrar varför det är så? :)

Skriver mer ikväll sen, kanske lägger upp några bilder på allt gott som vi har bakat ;)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur har det gått med bakningen? Vad blev det för gott? ;)

2008-11-08 @ 19:45:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0