Antagit en utmaning!


Antog en utmaning från syrran


1. När gick du upp idag?
 10.30
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Hmm.. tror att det var Mirrors
4. Favorit-TV program? Desperate housewifes, Criminal Minds, CSI (Las vegas), Medium mm.
5. Vad åt du till frukost? En smörgås och en kopp kaffe
6. Vad är ditt andranamn? Katinka
7. Din favoritmat? Har så många men en av favoriterna just nu iaf är korvstroganoff och ris :)
8. Vilken mat gillar du inte? Allt som luktar eller känns konstigt :) Fisk och skaldjur gillar jag absolut inte!
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar mest på datorn, och det är så blandat så har ingen favorit för tillfället.
10. Vilken bil kör du eller gillar du? Kör mammas bmw :) Men annars tillhör Merca och Audi till favoriterna.
11. Vilken är din favoritmacka? En baguette med tonfiskröra. Älsklingens tonfiskröra är nog det bästa! 
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Egoistiska, själviska och dryga människor har jag svårt för.
13. Vilka är dina favoritkläder? Mina pyjamasbyxor hemma och ute bland folk så är det jeans eller någon snygg kjol    med något upptill (självklart) som gäller ;)
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Nästa resmål jag skulle vilja åka till måste nog vara Egypten. Annars så vill jag besöka så många länder som jag bara hinner.
15. Favoritklädmärke? Puma är väl det som jag har just nu.. men jag bryr mig inte så mkt om märken, bara kläderna sitter bra, är sköna och framförallt billiga ;)
16. Vart vill du dra dig tillbaka? Ingen aning, har inte tänkt så långt. Men huvudsaken är att jag får tillbringa min sista tid med min man :)
17. Favorittid på dagen? Kvällen, för det är då jag får mysa med min älskling. Jobbar om dagarna.
18. Om du inte sysselsatte dig med det du gör idag vad skulle du göra då? Vet inte. Försöker ta reda på det ännu. 
19. Vilken är din favoritsport att se på? Usch, inget!
20. Vem tror du inte svarar på Utmaningen? Inte den blekaste aning 
21. Vem tror du antar utmaningen först? Samma som ovan.
22. Coca Cola eller Pepsi? Inget av dem! Loka eller Fanta
23. Fotboll eller ishockey? Fotboll
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla. Fast blir jobbigt i längden när man måste jobba tidigt dagen efter :)
25. Pedikyr eller manikyr? Båda!
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag är så otroligt förälskad just nu! :)
27. Vad ville du bli när du var liten? Frisör, kassörska (undrar varför?), flygvärdinna, reseledare
28. Bästa barndomsminnet? Måste nog vara när jag och syrran hade våra äventyr i Finland. ;) hehe
29. Varit i Afrika? Nej
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Why??
31. Varit med om en bilolycka? Nepp
32. Favoritdag i veckan? Helt klart fredag! då har jag 2 lediga dagar att se fram emot..
33. Favoritblommor? vet inte vad de heter.. :( men rosor funkar alltid!
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Gamla hedliga Mc´Donalds ;)
35. Äger du en cykel? Ja, fast den är alltid utlånad :)
36. Vem fick du senaste mailet från? En kompis från Finland
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vill inte utöka något kreditkort..
38. Läggdags? Någon gång efter 12.. har svårt att gå och lägga mig före..
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? De som svarar ;)
40. Senaste personen du delade en middag med? Min underbara pojkvän!
41. Vad sysslar du med just nu? Sitter vid datorn och lyssnar till en massa skjutande och skrikande när Markus sitter och spelar :)
42. Favoritfärg? Röd, Vit och Grå för tillfället.. men fråga igen imorn så kanske det inte är samma ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi våra äventyr ;)

2008-11-07 @ 20:33:12
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0