Sådär ja..


Nu är frallorna nästan klara.. vart 40st :)
Så nu får vi äta dem ett bra tag framöver.. heheh..
De är inte världens snyggaste, men de var goda.. man ska ju inte döma boken efter dess omslag heter det ju ;)

Nu får vi se vad vi ska hitta på...
Försökte fixa skjuts till vivalla, tråkigt väder för en promenad.. ska det regna-snöa-regna eller vad?
Men får väl se om en liten stund hur det ser ut och ifall jag kan få Markus ut för en promenad :)

Nu ska jag gå å ta ut de sista frallorna ur ugnen...

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, vi gillar också älvorna mest ;)

Men jag ska se ifall jag hittar några andra motiv också. Så har man lite mer att välja mellan..



Hoppas din dag har varit bra!

2008-11-16 @ 22:17:48
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej tack för brödet :)





pösss

2008-11-16 @ 22:25:46
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0