Lördag


Igår hann jag inte uppdatera något.. vet inte om det iofs handlade om tid eller vilja, men det vart inte gjort iaf..
Var en kortis hos Ilona igår för att hämta min plattång och sen när jag kom hem så satt jag och Markus och titta på tv en liten stund.
Sen dök Maritza upp och vi satt och snacka, lyssna på musik och sjöng lite sing star.. as usual ;) haha
När Maritza sen gick så började vi kolla på någon amerikansk drama på tv, men som vanligt vid den tiden (01.00) så var jag så trött så jag somnade på soffan :) Har ingen aning om när filmen slutade och när vi gick och la oss...

Idag har vi inte gjort något speciellt.. tittat på tv och bara pratat :)
Snart ska jag hoppa in i duschen, vi är bjudna hem till Ilona på tacos :) mums.
Sen lite senare på kvällen kanske vi går till vivalla en sväng, om vi orkar gå :) hehe...

Höres kanske senare då.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Så du dissade mig och Eya igår för att gå till Ilona istället?!?! Hehe skämta bara ;)

2008-11-15 @ 15:27:33
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mizz

jaha så du är med Ilona bara hela tiden..ni skulle ju hit idag men aja skit samma jag har ju mina egna planer istället...



pösss

2008-11-15 @ 16:20:24
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0