Ikea here I come!


Har försökt ragga med någon till Ikea men det ser ut som att jag måste åka själv :)
Känner mig mobbad, heheh :)
Måste ha lite smågrejer som jag har behövt nu i evigheter så jag orkar inte vänta till någon annan dag då jag kan få med mig sällskap.. sen måste jag kolla om de har något fint sängbord som matchar min säng... har en jätte ful nu som inte alls passar.. tänkte ha den bara tillfälligt å nu så har den stått där i typ ett halvår.. ;) så det börjar bli dags att skaffa något annat...

Nu har jag iaf bytt gardiner till vardagsrummet också.. det är Markus gardiner så nu finns det spår av honom i lägenheten också ;) hehe.
Och tvättmaskinen rullar för tredje gången idag.. känner mig så duktig som snart har tvättat all tvätt (alla kläder dvs, sen finns ju lakan och gardiner också...) :)

Japp, dags att gå och låna bilen och ta en tur till Ikea all by myself.

Ha det gottit!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Har utmanat dig ;)



Sorry again because i couldnt come with u! Puss!

2008-11-07 @ 19:27:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

Åhhhh avis vill också på Ikea.... skulle nog kunna bosätta mig där om det fanns ett Ikea i Umeå, så kanske det är bra att det inte finns hahahaha. Hoppas du hittade allt du skulle ha

2008-11-07 @ 22:51:06
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

fniss ja det kan vara riktigt farligt att fara på ikea... kommer alltid hem med minst dubbelt så mycket varje gång.... så jag är imponerad att du lyckades hålla dig till din lista hihihihihi

2008-11-09 @ 10:44:53
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0