Fullt upp


Idag har jag haft fullt upp på eftermiddagen...
Nina kom till oss strax efter 2 och fika lite. Sen följde jag med henne och Eya till Bvc för att hon ville inte gå dit själv.. Eya skulle få sina vaccinationer.. stackarn grät när hon fick dem.. tyckte så synd om henne :(

Sen när jag kom hem så hade Markus småbröder kommit hem till oss och jag började diska.
Sen kom även Ilona för att hon skulle hämta sina kärleksmums som vi bakade i lördags.. hon stannade en stund och åt nybakade scones med oss som jag bakade lite snabbt...
Nu har jag precis kommit hem från affären och ska snart börja göra tacopaj..  visste inte alls vad jag skulle laga för mat så det får bli nåt väldigt enkelt...

Skriver mer senare, om jag har nåt vettigt att säga :)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Va duktig du har blivit med matlagningen! ;)

2008-11-10 @ 21:29:30
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0