Full rulle! haha


Nu håller jag på å lagar mat.. det blir potatis och kött i gräddsås smaksatt med soya :) Låter kanske lite skumt men gott är det! :D
Har hunnit å göra i ordning lite i garderoben, men kan inte göra så mkt för att jag har inte tillräckligt med galgar :( men det lilla jag har kunnat gjort har jag gjort.. hehe..
Sen har jag satt upp nya gardiner (inte nyköpta) i datarummet och nästa blir vardagsrummet.. orkar inte ta allt på en gång så det blir småpauser emellan :P
Sen så håller jag på å tvättar kläder och så har jag diskat en stor disk :)
Full rulle här hemma ;)
Just ja, vattnat blommorna har jag gjort också.. de stackarna är ju halvdöda :(

Sen vad det blir av kvällen vet jag inte..
Angelina skulle komma förbi men just nu är det lite osäkert.. får väl veta det snart om hon kommer eller inte... gör hon inte det så får jag försöka ragga på någon annan kompis ;)
Har lovat Markus att han ska få spela HELA helgen nu för han har köpt ett nytt spel som han har väntat på hur länge som helst... visst är jag en underbar flickvän? ;) haha.
Så då måste jag planera lite för mig själv.. vill inte sitta här framför datorn hela helgen, å inte vill jag städa heller! :)
Japp, nu ska jag återgå till matlagningen gott folk!

-Tanja

Japp, Matuggla, det är vad jag är :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

oot sitte ahkera tänään

2008-11-07 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0