Baka baka bullar...


Snart ska jag sätta igång och baka solrosfrallor... har aldrig testat receptet så har ingen aning om resultatet...
Men jag hoppas att det blir gott!

Igår käkade vi tacos hos Ilona, gott gott.
Efteråt satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord, tills Ilona kom på att vi skulle sitta och spela familjegeni.. hmm.. såna spel är inte till min fördel, har typ IQ +-0 hahah..
OCH vi körde barnfrågor.. inte var det lättare för det... :)
Men trevligt var det..
När vi kom hem så tittade vi på 2 filmer, Madagaskar 2 och Max Payne...
Madagaskar var jätte bra, jag var lite skeptisk till Max Payne för det är inte riktigt min typ av film... men den var helt okej faktiskt!

Nu ska jag gå och sätta igång med degen.. det här kommer att ta tid.. Usch... :)
Någon som vill komma och äta nybakat bröd sen? ;)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Förlåt för att jag lät arg i tele, men är inte på humör för nånting just nu.

Känner inte för nånting alls. Är bara jävligt sur för stunden.



Men vi kanske hörs senare eller imorgon! puss!

2008-11-16 @ 15:05:01
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0