Seg dag

Idag har jag inte gjort så mkt..
Vaknade upp vid åtta för att gå å hämta ut Alis nycklar till hans lägenhet, sen kom jag tillbaka hem för att sova :)
När jag gick upp sen så gick jag till hans lägenhet med lite grejer (så mkt som jag orkade bära) och torkade ur skåpen lite grann..
Tog en sväng till syrran men hon var helt slut så jag bestämde mig för att besöket inte skulle bli så långvarigt.

Lagade mat, kyckling i gräddsås smaksatt med vitlök och pasta.. vart väl så där.. jag vet inte om jag hade så stor matlust egentligen.. är hungrig men känner mig inte riktigt sugen på mat nuförtiden..
Tog en liten tupplur för jag ska jobba natt.. tycker egentligen inte om att jobba natt, det är mkt lugnare iofs men det är mkt svårare att hålla sig vaken och man blir bara jätte slö... usch.. ska jobba imorn natt med.. 

Nu är Finlands resan bokad å betald, resan dit iaf.. har inte betalat resan hem ännu men har bokat den iaf. 
Maritza å hennes son ska följa med ända till Åbo, därifrån fortsätter de till hennes släktingar och jag ska sätta mig på ett tåg till Vasa. 

Dags att ta en dusch så man piggnar till lite. 

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0