Så trööött

Usch, vaknade för en halvtimme sedan.. inte kul alls..
Brukar inte sova så här länge men jag var vaken rätt så sent inatt..
Var hemma hos min kompis igår kväll och vi satt framför datorn på youtube hela kvällen å skrattade ihjäl oss åt några finska komiker..
Sen när jag kom hem vid ett tiden så kunde jag inte sova så jag satte mig framför min dator och började titta på parlamentet.. hahah alltså det programmet är ju bara bättre än bäst :D
Satt här för mig själv å asgarva :P
Så jag tror att jag kom i säng runt tre eller fyra.. så inte så konstigt att jag vaknade så här sent..

Imorgon natt å natten efter det så ska jag jobba på sjukhuset.. sen är jag ledig fredagen och sedan jobbar jag lördag kväll å söndag dag.. hinner inte ha så mkt ledigt nu innan jag åker till Finland men det gör inget.. får packa sen på söndag när jag kommer hem från jobbet.

Verkligen synd att jag varit sjuk nu för jag har inte kunnat träna.. känns väldigt jobbigt eftersom jag kommer att vara borta i 2 veckor å då kommer inte jag att kunna träna heller... inte för att jag har tränat överdrivet mkt annars heller men skulle varit skönt att göra något innan man åker..  Kanske går å simmar på fredag åtminstonde :D

Dags att gå å ta hand om den där disken som jag skulle ha diskat igår ;) haha

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0