Så kan det gå

Fick ett samtal igår från Maritza, hon frågade om jag mått dåligt.. sen så berättade hon att hon hade spytt hela onsdagen och mått jätte dåligt..
Vi kom på att det måste varit nåt vi åt på bussen för att hennes son fick också diarréer när vi väntade i hamnen... å det enda som vi allihopa åt av det var vindruvor.. jag åt inte så mkt men både maritza å hennes son åt ganska mkt..
Det måste varit det som vi har mått dåligt av....

Igår kom jag hit hem till pappa, det är så trevligt :) känner mig jämt så hemma här... vi gjorde inte så mkt igår.. pappa hade ett möte så jag åkte hem till min kusin under tiden.
Sen på kvällen tittade vi på eurovision semifinalen.. inte för att pappa var så intresserad men han tittade ändå :) å vi kommenterade för fullt varenda bidrag :D

Idag har jag inte gjort mer än att bråka med pappas tv.. han har varit så lat att sen han köpte tv:n så har han inte orkat lägga kanalerna på deras rätta plats å så har han inte ändrat tiden.. den gick enligt tyskland.. hmm.. så jag tog tag i saken å nu så är det fixat :) det enda som är kvar nu är att koppla in videon.. men det kan väl inte vara så svårt :P

Imorgon åker jag å hälsar på mormor å morfar.. skulle träffa min kusin där också för han gör lumpen nu så jag hann inte träffa honom nu när jag var hos moster.. så han åker hem till mormor endast för min skull :D hehe..
Sen ska jag träffa kompisar där också.. så det ska bli trevligt.. jag åker nog över dan bara.. kanske att jag sover över.. har inte bestämt mig ännu..

Nu är det dags att börja diska lite å sen om en stund ska jag förbereda maten..

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0