Nu är det snart dags...

...att åka iväg... har typ packat klart nu, några småsaker kvar nu bara.
Skulle inte ha så mkt grejer med mig, men ändå har jag lyckats packa lite för mkt grejer.. jaja, får försöka trycka ner allting ändå :)

Känns lite konstig att åka faktiskt, brukar alltid planera vad jag ska ha med mig å så i god tid men nu har jag liksom inte orkat ta tag i saken..
Väldigt nervös över att syrran ska föda under tiden jag är borta.. visst, jag kan inte gå dit på en gång när hon har fött ändå men jag vill ändå se lilla bebisen så fort jag kan.. vill inte vänta i en vecka eller så.... den lilla bebisen är så efterlängtad!! <3 
Tror att det blir en kille men man vet ju aldrig.. vilket det än blir så blir jag jätte glad, men innerst inne så skulle det vara trevligt med en liten tjej :D

okej, dags att stänga av datorn å fixa det sista.. jag blir hämtad om en halvtimme...

Bye bye Sweden!! see you in 2 weeks..

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hallå!
Hoppas du haft en bra dag idag =) och att den fortsätter bra =)

2008-05-19 @ 13:41:13
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Nina

Jag kommer att gå över tiden ändå ska du se så oroa dig inte ;)
Ha de så trevligt i Finland! Puss puss!

2008-05-19 @ 20:26:33
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0