Måla, måla, måla...

Nu har jag inte skrivit på några dagar.. har varit hos mormor å morfar å de har ingen dator å så har jag faktiskt inte riktigt känt för att skriva heller... det finns några lite halv komplicerade saker som jag inte riktigt vill gå in på å då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. eftersom det är de sakerna som fyller mina tankar just nu :)

Jag har precis varit ute å börjat måla pappas guna.. den såg inte så pigg ut så vi tänkte piffa upp den lite :)
Höll på med den i en timme å vart nästan klar.. var tvungen att avbryta för det började blåsa jätte mkt å det vart jätte kallt.. å så ska jag börja laga mat nu också så jag fortsätter sen lite senare.. det är inte så mkt kvar nu...

Sen imorn så ska jag nog ta å tvätta alla fönster här.. tycker verkligen INTE om att tvätta fönster men kan inte riktigt säga nej till pappa, man får väl offra sig ibland :)

Dags för matlagningen nu.

Bye!
T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0