Hos Moster

Nu är jag i Finland hos moster.. fick lite tid för mig själv nu efter en rätt så hektiskt eftermiddag.. hon har 2 småbarn, min guddotter som fyller 3 år idag och så lillkillen som är 1 år och 4 eller 5 månader..
Har suttit å tittat på barnprogram nu å jag kände att jag behövde lufta huvudet lite annars skulle jag somna..

Resan hit gick väl bra.. kompisen son var lite otålig under resan så det vart lite mkt så men i det stora hela så gick det rätt så bra ändå.
Även om vi inte gjorde så mkt så kom vi i säng väldigt sent så jag var jätte trött sen på morgonen.. sov nästan under hela tågresan.. fick byta tåg 2 ggr så det vart rätt så avbruten sömn.. :)

Ska ta å stanna här till torsdag, tror jag iaf.. sen ska jag till pappa.. I helgen ska jag nog åka å hälsa på hos mormor å morfar så har jag hela nästa vecka att spendera med pappa.. sen är det dags att åka hem igen..

Ska gå nu å ta en kopp kaffe så man vaknar till... å vara social of course :D

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0