Utekväll med jobbet

Kom hem för en liten stund sen.
Har varit ute å ätit med ett av mina jobb, gratis mat är alltid gott! :D
Vi var på ett ställe som heter stadsträdgården. Det var jätte fint å mysigt.
Maten smakade jätte bra. Vi åt grillbuffé, det fanns kycklingfilée å fläskfilée och olika slags tillbehör till maten som tex potatis och sparrissallad, pepparstekt potatis, grönsallad, grillade grönsaker, rotfruktsgratäng å olika slags såser och bröd.. inte så jätte mkt olika grejer att välja mellan... men gott var det iaf! Fast det kostade mer än vad det smakade.. typ 235 per person.. men som sagt, jobbet betalade :D
Sen så fick vi beställa 2 starköl var som de också betalade för... generöst.. hehe..
Sen gick några av oss vidare till Pitchers å satt där en stund. Några gick hem å jag å en tjej gick till hennes kompisar som var i närheten å sen gick vi vidare till björnis.. riktigt dåligt med folk!!
Så jag åkte hem med 01.20 bussen å nu så är jag hemma :)
Borde egentligen gå å lägga mig för jag ska iväg med mamma imorn å handla lite...

God natt!!

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0