Tillbaka till verkligheten

Nu så är helgen slut å pappa å min kusin har åkt hem.
Det var riktigt trevligt att ha dem här.. Pappa sov hos syrran å Katja sov här..
Det var så roligt att se pappa med Eya för att han ska alltid vara en sån "tuffing" :) Å Katja vart jätte förtjust i lilla Eya :P fast vem skulle inte bli det ;) hon är en riktig skatt.

Nu har jag kommit in i en period igen då det mesta känns jobbigt.. speciellt att vara ensam. Man har för mkt tid att tänka. Jag vill helst hålla igång hela tiden å vara med en massa folk så man slipper känna efter. Ibland blir det även jobbigt att hela tiden vara på språng, men jag vill helst inte sitta hemma heller hela tiden.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av livet, å jag är väl iofs inte så stressad över det heller men det finns i tankarna ändå.
Jobbigt när man får såna här perioder men som tur äe så så går de alltid över förr eller senare..

Imorn är jag ledig å då ska jag upp på stan å shoppa lite.. förhoppningsvis :)
Sen på kvällen ska jag hem till Mandy och basta å köra lite sing star å karaoke :)
Sen kommer jag att jobba 5 dagar i rad.. riktigt jobbigt.. men nästa vecka jobbar jag bara onsdag, torsdag å fredag så det jämnar ut sig :)

Nu ska jag sätta mig å titta på tv å sen är det dags att sova, kanske man orkar upp å träna imorn.. kanske :D hehe

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0