Risktagare eller inte?

Är jag en person som tar risker eller gör jag det som känns säkrast..? jag vet faktiskt inte.. har inte tänkt på det förut.. nu är det dags att börja fundera.. Man vet ju aldrig säkert om man inte vågar ta risker men sen så kan det bara bli katastrof av det hela.. eller inte.. knepigt :/
Får väl ta mig en riktigt funderare om den saken...

I helgen var jag i Toholampi.. det var riktigt trevligt. Träffade mormor å morfar å kompisar å så :)
På fredagen tittade vi på film bara å tog det lugnt, på lördagen träffade jag merja å vi gick till pizzerian å åt å så. På kvällen vart det bastu å den lokala puben en liten stund... sen gick vi hem å bara var.. jätte trevligt å mysigt.
Söndagen åkte vi till stallet å åkte häst å vagn en stund, det var riktigt skönt! det var underbart väder å hästen skulle bara promenera så det var så lugnt.. det är så underbart på landet på somrarna.. it's peaceful... jag trivdes :)

Snart är det dags att åka hem.. jag både längtar å inte... jag saknar verkligen syrran å magen å jag går å oroar mig hela tiden över att hon kan föda när som helst.. vill ju vara där :D
Å sen så saknar jag mina kompisar, även om jag har kompisar här men det är inte samma sak. Men sen så vill jag helst inte åka härifrån heller för jag kommer att sakna dem som är här så jätte mkt.. va jobbigt!! :(

Jaja, dags att göra något annat..

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0