Motorcycle ride

Idag åkte jag å pappa en sväng med hans nya mc, en sväng på 80 km... Slutade titta på fartmätaren efter att den hade kommit upp i 180km/h för jag vart lite rädd.. hahah.. farsan sa att vi var uppe i 200km/h men bara under några sekunder.. sen körde han lite snällare.. men det var riktigt trevligt faktiskt.. fast jag spände mig så mkt så nu har jag ont i nästan varenda muskel som jag äger å har :P hahah...

Kom precis hem från min kusin.. satt där ett par timmar å snackade skit. En gammal klasskompis till mig var där också så det var jätte trevligt att umgås med en gammal vän :) bokade en frisörtid hos henne också.. på fredag.. får väl se vad vi hittar på :) vet inte riktigt vad jag vill ha mer än förändring :)

Imorn ska jag hämta min andra kusin från tåget.. det är ca 20 km dit.. har aldrig kört dit själv så jag vet typ bara åt vilket håll det är men that's about it :) men det kommer nog att gå bra.. hahah.. farsan får rita en karta ;) nee, riktigt så svårt är det inte dit men ändå... Ser verkligen fram emot att träffa henne..

Nu ska jag gå å sova så att jag kan vakna vid någorlunda normal tid imorn... å kanske göra nåt nytta också... som att göra klart den där gungan ;) hahah..
Natti natti!

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0