The värme is killing mig

Usch vilken värme.. speciellt när man måste jobba.. men skulle jag vara ledig så skulle det bara vara skönt. För då skulle jag ligga på någon strand å sola å bada hela dagen :P
Hoppas vädret håller i sig till nästa vecka då jag är ledig lite mer...

Någon kväll hoppas jag att jag får tag på någon bil, då kan jag ta med mig mandy å hennes hundar å sticka iväg å bada, tror nog hundarna skulle uppskatta det också när det är så här varmt :P måste redan nu börja fråga efter en bil för man skulle kanske kunna gå på söndag kväll för jag börjar inte förrän 14.30 på måndagen... tål att funderas på :)

Nästa vecka kommer Paola hit från spanien, hon ska stanna nästan en månad! så kul!
Funderar på att åka till spanien med henne sen å stanna i ungefär en vecka, men vet inte riktigt om jag har råd... å sen så ska jag göra titthålsoperation på mitt knä 28/8 så vet inte hur mitt knä är 2 dagar efter då när Paola ska åka hem... men det får vi ta å planera närmare när hon väl är här.. vet inte ens vilket flygbolag hon åker med :)

Nu ska jag gå å fixa mitt hår, har precis kommit ut ur duschen, känns egentligen onödigt att duscha för man blir lika varm å äcklig på en gång ändå :P

Höres maybe 2night!

Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0