Städning för hela slanten

Japp...

Syrran var här en stund, eller rätt så länge faktiskt :P andra gången hon var här sen Eya föddes.. hehe..
Hon hjälpte till å städa å fixa lite så nu känns det inte som att det är så mkt kvar.. ett rum mindre iaf :)
Har precis ätit några potatisbullar så att jag orkar hålla mig till lite senare då jag ska laga mat till mig å mandy.. hon skulle hit å sova över ikväll.. kul för det är första gången, hehe..

Ska ta å städa snart... om tio min eller nåt.. måste bara bestämma mig för vart jag ska börja.. det finns så mkt smågrejer så det är inte lätt... heheh

men den stora frågan är ju hur jag ska lyckas hålla allt rent sen när jag väl har lyckats städa.. kommer att se likadant ut efter ett par dagar bara juh.. men hopefully not...

Jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet idag också.. så jag fick lite långledigt.. ska jobba kväll på onsdag å dag på torsdag.. kanske man orkar lite lättare nu..
Det värsta är att jag kommer att skämmas ihjäl på jobbet för alla kommer säkert att veta om det å sen så känns det så jobbigt ifall alla frågar hur man mår å så för jag orkar verkligen inte hålla på å förklara hur jag mår å så...
Men men, det är onödigt att hålla på å stressa över sånt nu i förväg...

Ska ta å börja städa nu. Höres!

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

tredje gången sen hon föddes ;)

2008-07-21 @ 18:11:25
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

hellooo !!! mitäs teet..joko oot töihin menossaaaa

2008-07-23 @ 11:33:54
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0