Ont i hjärnan

Eller så känns det iaf :)
Ont har jag.. hela dagen har dt vart så.. måste nog vara all stress som min hjärna råkar ut för..
Idag har jag bara tagit det lugnt.. å det känner jag i kroppen, att jag mår lite bättre.. det behövdes.. sov länge å sen åt jag frukost å efter det hämtade jag täcket å kudden å la mig på soffan å tittade på tv.
Sen tittade jag på Bee Movie, den var rätt så bra :) men det var kanske inte så smart att bara ligga å titta på tv när man har ont i huvudet..
Efter det så tog jag en dusch å åkte iväg hem till Angelina. Vi skulle titta på film men jag kände att jag inte orkade med det så vi satt bara å snackade. Gick iväg å hämta mat, kyckling å curry pasta... mums! :D
Kom hem för en liten stund sedan å tänkte börja med städningen... tänkte den tanken iaf :P

Jag är så himla konstig :) ingen nyhet direkt...
Men jag har jätte mkt att städa å göra här hemma å då så stressar jag upp min hjärna å får det till mer än vad det är å istället för att bara ta tag i städningen så struntar jag i det helt för jag vet inte vart jag ska börja å det känns som om det är för mkt som ska göras..
Idag kom jag på att jag ska göra en lista med saker som behöver göras å sen bara bocka av det som är gjort.
Så jag började skriva ner saker. Tog en överstrykningspenna å skrev STÄDLISTA överst. Sen tog jag en bläckpenna å ritade konturerna på bokstäverna. Sen skrev jag en massa små punkter å gjorde en fin liten fyrkant bakom varje sak som jag kan bocka av sen när jag gjort dem. Bocka av med en överstrykningspenna förstås... å vad har jag gjort hittils då? ABSOLUTELY NOTHING! :) haha, all tid gick till å skriva ner listan.. måste alltid ha så snyggt allt sånt där... samma sak gäller min almanacka..vill helst skriva allt med samma penna, å fint å arbetstiderna vill jag stryka över med överstrykningspenna. i olika färger om jag jobbar dag, kväll eller natt :P så jävla störd man är :P
Men som Angelina sa, har man det annars jobbigt i livet å allt är i en enda röra så kan det vara skönt att ha något fint å prydligt.. fast hon sa det med andra ord men samma mening :D

Nu måste jag gå å börja med mina punkter.. för några av dem går att göra på bara en minut men ändå så orkar jag aldrig ta å göra dem :D Slår man upp ordet LATMASK i någon ordbok så hittar man en bild på mig där.. :P
Nja, lat är jag kanske inte egentligen men just nu för tillfället är jag det för det känns så jobbigt att göra något.
Måste komma ihåg å ringa till vårdcentralen imorn, å verkligen göra det också. Även om det känns lite bättre nu men jag vet att jag mår inte bra. Annars får ni skälla på mig en massa imorn om jag inte ringt!!

Nu ska jag iaf sluta babbla å göra något vettigt...

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0