Oj jösses va varmt!

Jobbade hela dagen så märkte inte ens va varmt det var ute..
Satt iofs å käka lunch ute på terassen men där jag satt så var det lite ljummet, fast soligt.. sen när man väl hade slutat å gick ut så höll man på å svimma ju :)
Fast det är riktigt skönt! värmen, inte att svimma.. hah
Så fort jag kom hem så flög kläderna av å jag satte mig på balkongen halvnaken för att sola :P måste få lite färg så man vet att det har varit sommar.. har ännu inte lyckats åka å bada en enda gång... tråkigt..

I helgen så är jag ledig, jobbar iofs kväll på söndag men ändå... å på lördag ska mamma gifta sig... egentligen tycker jag att det är onödigt men det är hennes liv å hennes beslut..
Men ställer ändå upp å hjälper till å fixar..  hon är ju trots allt min mamma..

Imorgon ska jag gå till frisören å förnya det här kråkboet som jag har på huvudet. Är så trött på det för det är bara så grått å trist..  fast vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det lutar åt ljusa slingor i hela håret..
Sen så vill jag hitta en fin klänning, inte alltför fin men ändå fin.. har ingen klänning... eller jo, en men den är lite för liten.. måste lyckas gå ner i vikt någon gång för att kunna ha den på mig.. det är inte så mkt som behövs men tillräckligt för att det ska vara svårt :D

Nu ska jag gå till affären å handla kattmat.

Bye!
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0