Mamma gifter sig

Japp, idag ska hon gifta sig. Det blir på rådhuset å efter det åker vi till stadsparken för att ta lite bröllopsbilder.. de härmar syrran å hennes man när de gifte sig :P hehe..
Sedan åker vi till finska föreningens lokal som vi har hyrt å det kommer lite folk å vi ska äta å fika å sjunga lite karaoke :P
Jag har fixat borden så fint där ;) kanske lägger in en bild om jag orkar :D

Nu så sitter jag hos mamma, har rullat hennes hår å håller på å sminkar henne, har för tillfället en liten paus men ska precis återgå till arbetet :P
Sen ska vi åka till lokalen å lämna maten å fixa det sista..

Höres!

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Lexie

vad kul :D

2008-07-26 @ 09:34:07
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 09:35:17
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0