Haha vilka bilder :P

I stadsparkenIgår så var det ju mammas bröllop.. som vanligt så är jag överallt med min kamera å ska fota en massa. Å även stå framför kameran å spexa.. kan inte vara normal :D fast ibland så lyckas man.
Har precis överfört korten från kameran till datorn å tänkte lägga några bilder här på bloggen för alla att skåda :D

Vi gick från festen vid halv elva (jag å maritza) å gick ut på björnis. Det var fullt med folk där. Träffade några arbetskamrater å stod å snacka med dem en stund. Spenderade ytterst lite tid på dansgolvet vilket är väldigt ovanligt..
Efter krogen gick vi till Makedonkan å käka, var jätte hungrig.. fick skjuts hem å låg väl å sov före fyra.. I think.. kommer inte ihåg :P
Det var en jätte kul kväll! sjöng en massa karaoke på festen.. jag kan inte sjunga men det stoppar inte mig ;)

Idag var det sen dags att gå å jobba.. var väldigt seg å trög.. hahaha, gjorde allt i slow motion..
Japp, då var det u

Kommentarer
Postat av: petra

klänningen du hade på dig var riktigt snygg :D

2008-07-28 @ 02:12:07
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0