Fan äntligen!

Nu är jag äntligen klar med min ansökan! som jag har kämpat nu i över en timme med den.. personligt brev kan jag väl skriva rätt så bra men det där med utbildningar å anställningar å så är jag rutten på ... jag kommer aldrig ihåg när jag jobbat å vart, å inte har jag orken att leta reda på papprena.. hehe
Men som sagt, nu så har jag iaf sökt jobbet å mer än så kan jag inte göra.. hoppas bara att mitt personliga brev kompenserar mitt ruttna CV :D

Nu ska jag göra rent Morris låda, eller inte... kanske tar hand om det imorn bitti, måste ju byta ut all sand å tvätta av den lite.. ja, så får det bli.. imorn bitti istället.
Då kan jag väl lika gärna gå å lägga mig nu då.
Då säger vi så! god natt!

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0