Dreams sucks!

Ibland iaf.. hatar att vakna å upptäcka att det man drömt inte är verklighet.. jag mår så dåligt ett bra tag efteråt..
Ibland så önskar jag faktiskt att jag inte ska drömma överhuvudtaget.
Fattar bara inte varför mitt liv ska vara så jobbigt att leva.. fast det blir väl vad man gör det till men oavsett hur hårt jag försöker göra mitt bästa så blir det bara skit av alltihop ändå.

Snart ska jag iväg å jobba, vill inte det eftersom det är så fint väder ute. Vill bara sätta mig någonstans å bara vara egentligen.. men vill man ha pengar så måste man jobba.. drygt.. hehe

Ska gå å värma en pirog innan jag ska till jobbet så jag klarar mig till kvällsfikat på jobbet.

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0