Slutar om tre kvart...


Har stängning på jobbet idag.. har det varje onsdag..
De dagarna måste jag säga är de jobbigaste, även om det är exakt lika många timmar alla andra dagar också, men att sluta halv sex då allt är så mörkt och dystert gör att det känns jobbigare och att man skulle ha jobbat fler timmar...
Så onsdagar tycker jag inte om...

Igår var vi på Harrys och tittade på Stand up, hur kul som helst! förutom att några Vuxna (!) eller så kallade vuxna, kunde inte respektera komikerna utan störde en massa genom att prata högt och fälla en massa dumma kommentarer... Till slut så tröttnade han och klev av scenen... så tråkigt!
Så den andra komikern fick ta över, vilket inte är lätt när alla är helt nedstämda men gjorde ett riktigt bra jobb måste jag säga! :) Han slängde ut de jävlarna också ;)
Men kvällen slutade inte i total katastrof ändå för att han första komikern kom tillbaka sen och körde sitt nummer. Det var honom jag i första hand gick dit för att titta på så det var jätte bra att han inte lät de där idioterna förstöra allt.
Jag förstår verkligen inte hur vixna människor orkar bete sig som barnrumpor! vuxna människor... helt utanför mitt förstånd :)
Men vi hade trots allt en trevlig kväll som slutade på Napoli för mig och Markus :) sen efter att vi ätit så tog vi en promenad hem.

Nu ska jag gå och städa lite här innan det är dags att gå hem, sen när jag väl är hemma så är det dags att laga lite mat och om jag orkar så måste jag städa...
På återseende!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

jobbiga människor hittar man överallt! bra att de blev utslängda till slut ;)

2008-12-03 @ 18:35:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Svarar på ditt sms här ;)

Det är lugnt, jag förstår! Tänk inte på det mer! Puss!

2008-12-04 @ 12:55:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0